بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سانترال پاناسونیک

پاناسونیک رهبر جهانی ارتباطات در دنیای امروزی است پاناسونیک در طول سالیان دراز با طرح ایده های جدید و پیشرفت فراوان در زمینه ارتباطات توانسته مشتریان زیادی را به سوی خود کسب کند

شایان ذکر است که سانترال پاناسونیک دارای سیستم پیشرفته برای پاسخگویی به نیازهای شما،قابلیت پیکربندی بسیار گسترده،راه حل های عالی برای گسترش شبکه ارتباطی،کاهش هزینه های شبکه می باشد.

سانترال پاناسونیک، محصولاتی بی نظیر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که این محصولات در مقایسه با هزینه و امکاناتی که ارائه می دهند در نوع خود بی نظیر و تکرار نشدنی هستند.

دستگاه سانترال كم ظرفيت پاناسونيك: دستگاه سانترال پاناسونيك با ظرفيت محدود براي دفاتر كوچك

دستگاه سانترال پرظرفيت: دستگاه سانترال پاناسونيك با ظرفيت نا محدود براي مجموعه هاي بزرگ

امکانات دستگاه سانترال

در این مقاله بطور کاملامکانات دستگاه سانترال را توضیح می دهیم نحوهدسترسی به خطوط تلفن سانترال و تنظیمات سانترال و زنگ خوری تلفن سانترال و کنفرانس تلفنی و تایمر تلفن و ... از جمله مواردی است که توضیح دادیم

دسترسی به خطوط تلفن سانترال

در این سرویس دستگاه سانترال این امکان را فراهم می سازد در سه شیفت کاری (روز – شب و نهار) مشخص کنیم که هر کار بتواند از همه خطوط شهری جهت تماس گرفتن استفاده نمود یا اینکه فقط تعدادی از خطوط اجازه برقراری تماس را داشته باشند.

زنگ خوری تلفن سانترال

در این سرویس دستگاه سانترال می توان مشخص نمود که در هر شیفت کاری( روز – شب و نهار) تماس ورودی از خط شهری به کدام یک از داخلی وصل شوند.

سیستم منشی تلفن و هدایت تماس

دستگاه سانترال قابلیت ضبط پیغام و اجرای آن برای تماس هایی که از خطوط شهری می باشند را دارد.در این سرویس می توان برای هر شیفت کاری (روز – شب و ناهار)پیغامی که مخصوص به آن شیفت باشد را ضبط نمود.

این سرویس نیز قابلیت هدایت تماس های ورودی به بخش مربوطه را دارد به گونه ای که تماس گیرنده پس شنیدن پیغام بازدن اعدادی که برای هر بخش در نظر گرفته شده به آن قسمت هدایت می شود.

کنفرانس تلفنی

دستگاه سانترال امکان برقراری مکالمه بین چند نفر را به صورت همزمان را دارد , این سرویس که کنفرانس نام دارد امکان مکالمه تلفنی همزمان 5 نفر را فراهم می سازد.

صفر بند و دو صفر بند

این سرویس سانترال که برای کنترل هزینه تلفن می باشد می توان محدودیت برقراری تماس را ایجاد نمود به گونه ای که برای تلفن هایی که 00 آنها بسته شده امکان برقراری تماس با خارج از کشور وجود ندارد فقط می توانند با شماره تلفن های داخل شهری و شهرستان ارتباط برقرار کنند و در حالت بسته شدن 0 هر داخلی از آن تلفن می توان فقط با تلفن های داخل شهری تماس گرفت.

البته لازم به ذکر است که در این سرویس سانترال می توان شماره تلفن هایی را بعنوان شماره هایی استثنا در نظر گرفت مثلاً در حالت بسته شدن 0 می توان تنظیم نمود که تماس با موبایل یا کد شهر های خاص آزاد باشد.

این سرویس سانترال قابل تنظیم برای سه شیفت کاری (روز -  شب و نهار ) می باشد به گونه ای که در هر شیفت به گونه ای که تنظیمات انجام شده عمل نماید.

تایمر تلفن

این سرویس دستگاه سانترال که برای کنترل هزینه های تلفن می باشد می توان مشخص نمود که تلفن کنندگان از داخل مجموعه به چه مدت با خطوط شهری ، شهرستان و خارج کشور صحبت کنند.

این سرویس سانترال قابل تنظیم برای سه شیفت کاری (روز -  شب و نهار ) می باشد به گونه ای که در هر شیفت به گونه ای که تنظیمات انجام شده عمل نماید.

پاسخ گویی به آیفون از طریق سانترال

دستگاه سانترال این امکان را فراهم می سازد که آیفون را به یکی از داخلی ها وصل نمود زمانی که زنگ آیفون را زدند تلفن آن داخلی زنگ خورده و از طریق تلفن توانست پاسخگو باشیم، در این سرویس نیز می توان از طریق تلفن داحلی درب را باز کرد.

ضبط جزئیات مکالمه

در این سرویس سانترال می توان از تمامی مکالمات(ورودی – خروجی یا مکالماتی که با صفر و دو صفر شروع می شوند)پرینت گرفت.

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده