بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آیفون X موفق به کسب امتیاز ۹۷ در تست‌های DxOMark شد

آیفون X موفق به کسب امتیاز ۹۷ در تست‌های DxOMark شد

اگر دوربین گوشی هوشمند و کیفیت آن برای شما مهم است ،این خبر را از دست ندهید،حدود یک ماه پیش بود که گوشی‌های گوگل پیکسل ۲، سامسونگ گلکسی نوت ۸ و هواوی میت ۱۰ پرو توانستند با گذراندن تست‌های وب‌سایت معتبر DxOMark افتخارات زیادی برای دوربین خود کسب کنند؛و قطعا همینطور نیز بوده ،چرا که مدل های نامبرده طرفداران خاض خود را نیز دارد.اما در آنسوی قضیه،اپل درخشش بیشتری نسبت به سایر موارد در زمینه عکاسی کسب نماید.

گوشی هوشمند آیفون X که چند روز از عرضه‌ی جهانی آن می‌گذرد، توانسته است به طرق مختلف، در سطح جهان خبرساز شود؛ با این‌حال نباید فراموش کنیم که آیفون X به‌عنوان یک پرچم‌دار و با داشتن رقبایی نظیر نوت۸  و میت ۱۰، توانسته است عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد.در همین راستا؛وبسایت DxOMark بالاخره نتایج تست دوربین آیفون ۱۰ اپل را منتشر کرد و این موبایل را با امتیاز ۹۷، در رتبه دوم فهرست برترین دوربین های موبایل و پس ازگوگل پیکسل ۲ قرار داد.

البته باید توجه کرد که با وجود در نظر گرفتن شاخص های متنوع توسط DxOMark، تست مربوطه توسط انسان انجام شده و نتایج آن ممکن است به دلایل مختلف تغییراتی داشته باشند. همچنین خوب است بدانید که سقف امتیازات این تست عدد ۱۰۰ نبوده و در بعضی موارد امتیازات جزئی ممکن است از این عدد نیز بیشتر باشند.

بر اساس نتایج بررسی DxOMark، دوربین آیفون ۱۰ در محیط هایی با کنتراست بالا عملکرد فوق العاده ای داشته و در جذب نور محیط بسیار موفق است. در ضمن این موبایل نسبت به برادر خود آیفون ۸ پلاس نتایج بهتری را در زمینه ثبت تصاویر بوکه و زوم کسب کرده، که دلیل آن بهره گیری از لنز دوم متفاوت با گشودگی دهانه f/2.4 و لرزشگیر اپتیکال بوده است.

آیفون X

 

البته ناگفته نماند که؛آیفون X در زمینه‌ی ضبط ویدیو نتوانسته است به‌اندازه‌ی عکاسی موفق عمل کند. در حال‌ حاضر گوشی پیکسل ۲ با کسب امتیاز ۹۶ در زمینه‌ی ضبط ویدیو، در صدر جدول جا خوش کرده است. نکته‌ی دیگر اینکه با مقایسه‌ای کوتاه متوجه می‌شوید که دوربین هواوی میت ۱۰ از لحاظ ضبط ویدیو با کسب امتیار ۹۱ توانسته است بالاتر از آیفون X قرار بگیرد.

با این‌حال پرچم‌دار جدید اپل توانسته است در این زمینه بهتر از گلکسی نوت ۸ عمل کند.گفتنی است کسب نمره ۹۷ آیفون ۱۰ را در کنار هوآوی میت ۱۰ پرو قرار می دهد که نشان دهنده پیشرفت فوق العاده کمپانی چینی، و نزدیک شدن آن به استانداردهای بالای صنعت است.

منبع: pooyasys

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده