بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» قیمت سانترال پاناسونیک ۳ به ۸

قیمت سانترال پاناسونیک ۳ به ۸

در اکثر شرکت ها و کسب و کارها و تجارت ها وجود تلفن و برقراری ارتباط امری ضروری و جدایی ناپذیر است.

حال این ارتباط می تواند با بیرون از محیط شرکت یا داخل محیط شرکت با کارمندان دیگر باشد.

برای مدیریت و بهره وری بهتر تماس های ورودی و خروجی می توان از دستگاه سانترال استفاده کرد .همچنین با استفاده از این دستگاه می توان تماس های داخلی شرکت را به صورت رایگان برقرار کرد که این کار باعث کمتر شدن هزینه ها و همینطور کمتر شدن هرج و مرج و بی نظمی در داخل شرکت می شود . این دستگاه بسته به نیاز هر شرکت انواع مختلفی دارد که می توان آنها را به دو دسته کم ظرفیت و پر ظرفیت دسته بندی کرد.

سانترال های کم ظرفیت بیشتر برای شرکت های کوچک استفاده می شود و سانترال های پر ظرفیت برای شرکت های بزرگ و وسیع با تعداد کارمندان بیشتر.

برای انتخاب نوع دستگاه سانترال باید تعداد خطوط شهری ورودی و همچنین تعداد داخلی های مورد نیاز را در نظر گرفت.

انتخاب دستگاه سانترال مناسب شما

اگر شما کسب و کار کوچکی دارید و در انتخاب دستگاه سانترال مردد هستید پیشنهاد ما به شما دستگاه ۳ به ۸ سانترال پاناسونیک است. همانطور که از نام دستگاه پیداست این دستگاه با گرفتن ۳ خط شهری به شما ۸ خط داخلی ارائه می دهد. همچنین اگر شما برای آینده قصد بزرگ کردن شرکت را داشته باشید و بخواهید کسب و کارتون رو گسترش بدید می توانید با اضافه کردن کارت ارتقای ۸*۳ آن را به ۶به ۱۶ ارتقا دهید و حتی اگر باز هم قصد خطوط داخلی و شهری بیشتری داشتید می توانید با اضافه کردن کارت ارتقا ۸*۲ آن را به ۸ به ۲۴ ارتقا دهید . قیمت این دستگاه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده . شرکت های کوچک می توانند از این دستگاه سانترال پاناسونیک با کیفیت عالی استفاده کنند.قیمت این محصول بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.

منبع : idehal.org

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده